سامانه ثبت ایده

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
دوستان عزیز، سلام؛

من خودم از اینکه ایده خود را فریاد بزنم نگران بودم برای همین داریم سامانه ای را توسعه می دهیم تا در بستری کاملا دسته بندی شده و بدور از فضای نگرانی بتوانیم ایده های خودمون رو به اشتراک بگذاریم.
در واقع ما داریم سامانه ای رو طراحی می کنیم که بستر مناسبی را برای ایده های جدید و خلاقانه ایجاد کرده است. این سایت یک سامانه جمع آوری، ارزیابی و پرورش ایده های حوزه خدماتی و ICT است که با فراهم آوردن بستر جامعه مجازی مناسب سعی خواهد کرد ایده داران و ایده یاران را به هم نزدیک نماید. این سامانه فضای مناسبی جهت شتاب اولیه استارتاپ ها فراهم خواهد نمود که با خرد جمعی به پرورش و رشد آنها کمک نماید.

اگر یک اتفاق، جرقه ای در ذهن شما ایجاد کرده است و یا اینکه ایده ای مدت ها ذهن شما را درگیر کرده است، فرصت را از دست ندهید. ایده خود را به جمع بسپارید تا دیگران به شما در تکمیل کردن آن یاری رسانند. نگران قدرت ایده پردازی خود نباشید! با عضویت در این جامعه به طور حتم راهی برای لذت بردن از زمان خود خواهید یافت.ایده هایتان را با دیگران به اشتراک گذارید و با هزاران چشم، از زوایای مختلف به آن نگاه کنید!

پیشاپیش از حضور شما در سامانه ایده پردازی گروه تحقق محصول بسیار خرسندیم.

منتظر ما باشید و ما را دنبال کنید.

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]

[av_comments_list]

[/av_one_full]

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها